info@maya-patents.co.il

רישום פטנטים טכנולוגיים

רישום פטנטים טכנולוגיים

רישום פטנטים טכנולוגיים כולל רישום של פטנטים בתחומי התוכנה, אפליקציות, פלטפורמות מסוימות באינטרנט ועוד. נכון להיום רוב החברות והאנשים הפרטיים שהמציאו אפליקציה או תוכנה חדשנית שרלוונטית לתעשייה וכזו שמובילה לשיפור והתייעלות ממהרים לרשום את האפליקציה בישראל או בארצות הברית וזאת על מנת להגן ולקבוע זכות בלעדית עליה לתקופה של כעשרים שנים.

פטנטים טכנולוגיים

כיום ניתן לרשום פטנט טכנולוגי בישראל. לשם כך, חשוב לפנות אל עורך פטנטים שינחה את הממציאים כיצד ניתן לנסח את האמצאה באופן הברור ביותר. חלק  מנושאי הפטנטים המשתייכים אל התחום הטכנולוגי הם פטנטים בתחום מערכות תקשורת וטלפוניה, פטנטים במסגרת מחשוב ענן, פטנטים בתחום הסייבר, סמי-קונדקטורים, תהליכים הקשורים אל וידיאו, מערכות שונות ותהליכים הקשורים לאותן מערכות, אחסון נתונים, תהליכים גרפיים, חיישנים, אלקטרוניקה, פלטפורמות פרסומיות באינטרנט ומחוצה לו, אפליקציות למובייל ותוכנות שונות.

זוהי רק תחילתה של רשימה ארוכה מאוד הכוללת פטנטים ומשום שהגדרות השונות שנרשמו בחוק הפטנטים, ההחרגות ופרוצדורת רישום פטנטים טכנולוגיים, חשוב לפנות אל עורך פטנטים בעל ניסיון בתחום רישום פטנטים טכנולוגיים על מנת שישפר את הסיכויים של אישור האמצאה הטכנולוגית שלכם.

רישום חכם של פטנטים טכנולוגיים

תהליך של רישום פטנטים טכנולוגיים יכלול כתיבה של בקשת הפטנט והגשת בקשה זו למשרד הפטנטים. כיוון שמדובר על הוצאה כספית לא קטנה, רוב בעלי האמצאה מעדיפים קודם הגשת הבקשה לתאם פגישה עם מומחה בתחום עריכת פטנטים וזאת על מנת שזה יקבע מהי הדרך היעילה ביותר להגן על האמצאה הטכנולוגית. לפגישה עם עורך פטנטים יש להביא כל מיני פרסומים של האמצאה, שרטוטים של האמצאה ותיאור מפורט שלה.

באם עורך הפטנטים מאשר שאכן מדובר על אמצאה ברת פטנט, ניתן להמשיך הלאה עם תהליך רישום הפטנט וזאת על ידי כתיבת הבקשה לרישום הפטנט (נדרשת שפה טכנית מקצועית) והגשתה למשרד הפטנטים, דבר שיכלול אישור תשלום של כל האגרות הנדרשות. לאחר שלב ההגשה, בוחן הפטנט יבדוק את טפסי הבקשה וכל המסמכים המצורפים, יגיע למסקנה האם אכן מדובר על אמצאה בעלת חדשנות מסוימת והאם אכן ניתן ליישם אמצאה זו בתעשייה ויחליט האם לפרסם את הפטנט ולאשר אותו סופית.

לסיכום, נכון להיום יש אמצאות רבות בתחום הטכנולוגי אותן ניתן לרשום כפטנט. בכדי לא להוציא כסף לריק ועל מנת להיות בטוחים שאכן אמצאה זו ברת פטנט, חשוב שהשלב הראשוני של כל ממציא פטנט טכנולוגי יכלול פגישת ייעוץ עם עורך פטנטים. בהצלחה!

Submit a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *